Νέας Στοργής, 62125, Σέρρες

Είμαστε ανοιχτά Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00 – 17:00

Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις

Παρακαλώ διαβάστε τις Συχνές Ερωτήσεις μας πριν μας στείλετε ένα μήνυμα.

Είναι η διαδικασία απολύτως ασφαλής;

H HOME MARKET σέβεται και προστατεύει το δικαίωμά σας για προστασία του απόρρητου της σύνδεσής σας και έχει δημιουργήσει αυτή τη δήλωση προστασίας απορρήτου για να καταδείξουμε την ακλόνητη δέσμευσή μας.

Πως μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Αν κατά λάθος εκτελέσατε μια παραγγελία μπορείτε να μας στείλετε ένα email ή να μας καλέσετε στο 2321035735 και να μας εξηγήσετε το λάθος. Εμείς θα φροντίσουμε ώστε να ακυρωθεί αν το επιθυμείτε. Αυτό δεν είναι εφικτό για τις ειδικές παραγγελίες καμπινών και την παραγγελία πλακιδίων εξωτερικού όπου απαιτείται προκαταβολή.

Πως μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας μέσα απο τον Λογαριασμό σας.

Πως μπορώ να είμαι σίγουρος για την διαθεσιμότητα ενός προϊόντος;

Τα περισσότερα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα σε περίπτωση όμως που κάποια από αυτά δεν είναι επικοινωνούμε μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email για να σας ενημερώσουμε.

Πόσος χρόνος απαιτείται για να αποσταλεί η παραγγελία μου;

Συνήθως απαιτείται μια έως δυο το πολύ εργάσιμες ημέρες για να επεξεργασθούν και να αποσταλούν σε εσάς οι παραγγελίες. Εφόσον η παραγγελία αποσταλεί, ο χρόνος παράδοσης της σε εσάς εξαρτάται από τον τρόπο αποστολής που επιλέξατε. Με courier ή με συμβατική μεταφορική θα την παραλάβετε σε μια η δυο το πολύ ημέρες.

Πώς μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους τρόπους πληρωμής στην σελίδα “Τρόποι Πληρωμής”.

Στείλτε μας email

    [recaptcha]